loading...
سفیر دانلود
Admin بازدید : 94 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار Download Accelerator Plus در خدمت شما هستیم. نرم افزار Download Accelerator Plus یک دانلود منیجر بسیار قدرتمند به جهت دریافت انواع فایل از اینترنت می باشد. این نرم افزار که به DAP نیز معروف است قادر است تا هر گونه فایل از اینترنت را با هر فرمتی که باشد دریافت کند. همچنین افزایش سرعت دانلود تا 300 درصد در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر Dial-Up, ADSL و … از جمله قابلیت های بسیار خوب این دانلود منیجر بوده که سبب جذابیت آن در بین کاربران شده است. علاوه بر این قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات خوب این برنامه است که شما میتوانید با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت کنید. سازگاری با مرورگرهای مختلف از جمله Netscape, Opera, Mozilla Firefox, Internet Explorer و … دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 108 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار Wondershare AllMyTube در خدمت شما هستیم. Wondershare AllMyTube نرم افزاری است طراحی شده ویژه ویندوز که هدف از ساخت آن دانلود انواع ویدئو از بیش از 40 سایت مختلف که فایل های تصویری را به اشتراک میگذارند است. در این نرم افزار تنها با یک کلیک ساده قادرید تا هر ویدئویی را که بر روی مرورگرهای IE ، Firefox یا Chrome قابل پخش است دانلود نمایید. این نرم افزار همچنین قادر به تبدیل تمامی ویدئوهای دانلود شده و با تمامی فرمت ها موجو است. با بهره گیری از Wondershare AllMyTube نه تنها توانایی دانلود پر سرعت و مستقیم ویدئو را خواهید داشت همچنین از ویژگی منحصر به فردی بهره مند هستید که قادر است تا صدای کلیپ را به صورت یک mp3 مجزا دخیره نماید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 71 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار Net Transport در خدمت شما هستیم. نرم افزار Net Transport یکی از نرم افزارهای بسیار خوب در زمینه مدیریت دانلود به شمار میرود و شما با کمک آن به راحتی می توانید بر روی تمامی فایلهای در حال دانلود خود از اینترنت مدیریت کنید. پس از نصب نرم افزار آیکون آن در نوار وظیفه و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد در واقع نرم افزار بعد از نصب به صورت همیشگی در حالت آماده باش قرار دارد تا به محض کلیک کاربر بر روی لینک دانلود فایلی در مرورگر اجرا شود و اقدام به دانلود فایل نماید. این نرم افزار پس از نصب دانلود منیجر پیش فرض ویندوز را از کار انداخته و خود جایگزین آن می گردد. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار در هنگام دانلود می توانید به صورت موقت دانلود فایل را متوقف کنید و سپس در زمان دیگری اقدام به دریافت مجدد فایل از نقطه پایانی نمایید. بعلاوه توسط نمایشگر دقیقی که در این نرم افزار قرار گرفته می توانید به اطلاعات کاملی در زمینه سرعت دریافت و ارسال اینترنت خود پی ببرید. علاوه بر این نرم افزار از زبان های مختلف پشتیبانی می کند و پس از نصب با تشخیص خودکار زبان سیستم، نرم افزار را به همان زبان اجرا می نماید در واقع اگر زبان سیستم شما فارسی باشد در هنگام اجرا خواهید دید که تمام منوی نرم افزار به صورت زبان فارسی است. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان دانلود از سایت های تورنت و نیز امکان اضافه و معرفی فرمت های دلخواه جهت دانلود به نرم افزار اشاره نمود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 41 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار uTorrent Ultra Accelerator در خدمت شما هستیم. uTorrent Ultra Accelerator برنامه ای برای تکمیل یکی از محبوب ترین کلاینت های اشتراکی دنیاست. این پلاگین در uTorrent قرار می گیرد تا افزونه های اضافه تر را برای تکمیل ویژگی های مرکزی آن در اختیار بگذارد. این برنامه علی رغم کوچک بودنش امکان ارتقاء روند سرچ و دریافت حداکثر سرعت برای اشتراک فایل را مهیا می کند. دلیل دیگری که استفاده از uTorrent Ultra Accelerator را ضروری می کند پهنای باند کانکشن اینترنتی شماست که با کمک این اپلیکیشن مدیریت بهتری پذیرفته و در نتیجه کانکشن بهتر و سریعتری را ارائه می کند. در حقیقت باید گفت این ابزار کمک بسیار بزرگی در دانلود سریعتر می کند. با این نرم افزار می توانید موقعیت دانلود خود را در پنجره ی اصلی چک نمایید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

 

 

Admin بازدید : 73 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

شما برای اینکه بتوانید بر فایل های در حال دانلود خود از اینترنت مدیریت کنید نیاز به یک نرم افزار دانلود منیجر دارید. نرم افزار Internet Download Manager یکی از نرم افزارهای بسیار معروف دانلود فایل از اینترنت می باشد. توسط این برنامه میتوان از تمامی سایت های اشتراک گذاری فایل در اینترنت دانلود کرد و نیز در هنگام دانلود برروی فایل مورد نظر مدیریت کامل داشت. این نرم افزار سرعت دانلود شما را تا 5 برابر افزایش می دهد که این خود در دانلود سریعتر فایل ها کمک بسیار زیادی می کند. همچنین این نرم افزار با مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا، سفری و سایر مرورگرها سازگار بوده و قادر است به محض کلیک کاربر برروی لینک دانلود در محیط این مروگرها، به صورت خودکار اجرا گردد و اقدام به دانلود فایل نماید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 749
  • بازدید سال : 2,715
  • بازدید کلی : 22,343