loading...
سفیر دانلود
Admin بازدید : 95 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

با سلام خدمت شما دوستان عزیز . از اینکه وب سایت سفیر دانلود رو را انتخاب نموده اید متشکرم . لطفا برای بهتر استفاده کردن از کلیه خدمات وب سایت از قسمت عضویت سریع در سایت عضو شوید .

 

با تشکر از شما دوستان عزیز 

مدیریت وب سایت 

Admin بازدید : 479 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (1)

.:: دانلود رایگان نرم افزار Pinnacle Studio 17 ویرایش Ultimate ::.

.:: همراه با Content Pack و Addons های برنامه + آموزش تصویری نصب نرم افزار ::.

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار Pinnacle Studio در خدمت شما هستیم. Pinnacle Studio نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه کار بر روی فایل های تصویری و انجام عملیات های مختلف بر روی آن ها می باشد. همان طور که از نام این نرم افزار مشخص است، کاربران می توانند همانند یک استودیوی کامل، از ابزارهای موجود در این نرم افزار برای رفع نیازهای خود استفاده نمایند. در این نرم افزار کاربران می توانند تصاویر موجود بر روی دوربین ها را به هارد دیسک منتقل نموده و سپس با استفاده از ابزارهای موجود اقدام به انجام عملیات های مختلف ویرایشی نمایند. همچنین به کمک ابزار موجود در این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ساخت و تهیه کلیپ های مختلف تصویری برای انتشار بر روی دیسک ها و یا وب نمایند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 138 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

مرورگر Firefox یک مرورگر سریع و قابل اعتماد است که با مجموعه ای معقول و مناسب از ابزار ها که در اختیار کاربر قرار میدهد می تواند لذت وب گردی را برای کاربران تا چند برابر افزایش دهد. به جرات میتوان این مرورگر را جزو بهترین مرورگر ها دانست، با توجه به انعطاف پذیری مثال زدنی و سرعت بسیار بالای آن و تم های زیبایی که برای تغییر ظاهر صفحه ی اصلی برنامه در اختیار کاربر قرار میدهد باعث می شود کمتر کاربری پیدا شود که از محیط و کار با ان لذت نبرد. یکی از مهمترین قابلیت های این نرم افزار امکان باز کردن چندین سایت در یک پنجره می باشد که به قابلیت Tab Browsing معروف است. همچنین این نرم افزار علاوه بر سرعت لود بسیار بالا، قابلیت ان را دارد که برخی از ویروس ها و بد افزار های جاسوسی را بلوک کند و امنیت سیستم کاربر را که امروزه امری حیاتی در محیط وب است فراهم سازد. همچنین این مرورگر قابلیت ذخیره سازی پسورد را نیز دارد که تمام پسورد ها در قسمت امنیتی برنامه ذخیره می شوند. علاوه بر این ذخیره ی صفحات وب که این امکان را به کاربر میدهد در صورت لزوم به صورت افلاین مطالب ذخیره شده را مطالعه کند، از دیگر مزایای این نرم افزار است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 109 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با نرم افزار System Control Pro ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. نرم افزار System Control Pro این امکان را به شما می دهد تا سرعت گوشی خود را بالاتر برده و عملکرد آن را تا حد قابل توجهی بهبود ببخشید. شما می توانید سیستم خود را کنترل کرده و بر روی رم خود کنترل نمایید. اگر می خواهید که در مصرف باتری صرفه جویی کنید، این برنامه به کارتان می آید. با استفاده از این اپلیکیشن به آسانی می توانید بر روی CPU، مموری، رم و باتری گوشی خود مدیریت کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود  دریافت نمایید.

Admin بازدید : 93 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار Download Accelerator Plus در خدمت شما هستیم. نرم افزار Download Accelerator Plus یک دانلود منیجر بسیار قدرتمند به جهت دریافت انواع فایل از اینترنت می باشد. این نرم افزار که به DAP نیز معروف است قادر است تا هر گونه فایل از اینترنت را با هر فرمتی که باشد دریافت کند. همچنین افزایش سرعت دانلود تا 300 درصد در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر Dial-Up, ADSL و … از جمله قابلیت های بسیار خوب این دانلود منیجر بوده که سبب جذابیت آن در بین کاربران شده است. علاوه بر این قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات خوب این برنامه است که شما میتوانید با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت کنید. سازگاری با مرورگرهای مختلف از جمله Netscape, Opera, Mozilla Firefox, Internet Explorer و … دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 200 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

.:: صفحات : 113 صفحه | زبان : فارسی (ترجمه) | فرمت : PDF ::.

هیاهوی بسیار برای هیچ نمایشنامه‌ای کمدی  اثر ویلیام شکسپیر است که در حدود سال‌های 1600-1598 نوشته شده‌است.این نمایش در 5 پرده تدوین شده و دارای 16 شخصیت و تعدادی سیاهی لشکر است.طرح اصلی تهمت‌های رذیلانه درمورد کلادیو وHero مستقیم یا غیرمستقیم از داستان دن تیمبرو و فنیسیا در رمان کوتاه بندلو گرفته شده، که خود برگرفته از داستانی بسیار کهن تر است.حوادث این نمایشنامه در شهر مسینا رخ میدهند .

Admin بازدید : 117 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

از گذشته های دور کتاب به عنوان یکی از ابزارهای آموزشی مورد توجه همگان بوده است. کتابخوانی، هنوز در میان مخاطبان و علاقه مندان به مطالعه و تحقیق جایگاه ویژه خود را دارد و امروزه هم با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی مطالعه و تهیه کتاب ها بسیار راحت تراز قبل شده است اما همانطور که میدانید میزان و سرانه ی کتابخوانی در ایران بسیار پایین است. به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی مجموعه کتاب های رمان و داستان که شامل کتاب های : درخت تلخ ، 20 داستان برگزیده ارنست همینگوی و اعتراف را برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه را میتوانید به صورت رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 78 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار UnHackMe در خدمت شما هستیم. نرم افزار UnHackMe ابزاری قدرتمند در زمینه تشخیص و از بین بردن rootkit ها می باشد. این برنامه یک نرم افزار امنیتی برای سیستم عامل شما می باشد. در واقع می توان گفت rootkit با این نرم افزار در مقابل شما تسلیم خواهند شد. هکرها با روت کیت ها کنترل سیستم شما را به طور کامل در دسترس می گیرند و هر کاری بخواهند انجام می دهند. ولی با UnHackMe شما روت کیت ها را پیدا خواهید کرد و از بین می برید و برای همیشه از دست آنها خلاص خواهید شد. این نرم افزار فقط برای از بین بردن Rootkit ها نیست و توانایی از بین بردن Trojans و malware را نیز دارد. وقتی شما این نرم افزار را بر روی سیتسم خود نصب می کنید در ابتدا به برسی وضعیت هک بودن یا نبودن سیستم می پردازد و در صورتی که سیستم شما در حال هک شدن توسط فایل مخربی بود اقدام به پاکسازی آن می نمایید. شما با داشتن این نرم افزار می توانید کامپیوتر خود را برای همیشه از دسترس هکرها در امان بدارید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 108 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار Wondershare AllMyTube در خدمت شما هستیم. Wondershare AllMyTube نرم افزاری است طراحی شده ویژه ویندوز که هدف از ساخت آن دانلود انواع ویدئو از بیش از 40 سایت مختلف که فایل های تصویری را به اشتراک میگذارند است. در این نرم افزار تنها با یک کلیک ساده قادرید تا هر ویدئویی را که بر روی مرورگرهای IE ، Firefox یا Chrome قابل پخش است دانلود نمایید. این نرم افزار همچنین قادر به تبدیل تمامی ویدئوهای دانلود شده و با تمامی فرمت ها موجو است. با بهره گیری از Wondershare AllMyTube نه تنها توانایی دانلود پر سرعت و مستقیم ویدئو را خواهید داشت همچنین از ویژگی منحصر به فردی بهره مند هستید که قادر است تا صدای کلیپ را به صورت یک mp3 مجزا دخیره نماید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 57 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود  با معرفی نرم افزار AnyBurn در خدمت شما هستیم. نرم افزار AnyBurn یک ابزار سبک ولی حرفه ای برای رایت انواع CD،DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار دارای تمامی امکانات بسیار قدرتمندی برای رایت می باشد به گونه ای که دارا بودن این همه امکانات با وجود حجم کم، آن را به یک نرم افزار محبوب تبدیل کرده است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت رایت انواع سی دی، دی وی دی و بلوری , پشتیبانی از انواع فایل های ایمیج برای رایت از جمله iso, bin/cue, nrg, mdf/mds, daa, uif, isz و … , توانایی پاک کردن سی دی و دی وی دی های ری رایت , قابلیت پاک کردن در دو حالت کند و آهسته , توانایی رایت فایل ها و فولدرهای موجود در هارد شما بر روی سی دی و دی وی دی , توانایی ایمیج گیری از انواع CD/DVD , توانایی تبدیل فرمت های ایمیج به یکدیگر , توانایی ایجاد audio cd و mp3 و … اشاره کرد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 55 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با بازی The Great Martian War ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در این بازی شما در نقش گاس یک سرباز شجاع و بی باک باید با موجودات وحشتناک مریخی مبارزه کنید و سعی کنید مدت زمان بیشتری زنده بمانید. از میان معادن آب زیر زمینی عبور کنید در برابر حملات توپخانه مقاومت کنید و سعی کنید مدت زمان بیشتری زنده بمانید. در طول بازی با جمع آوری فلزات می توانید آیتم های بیشتری بخرید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 79 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با بازی Draw Something ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. بازی Draw Something یک عنوان متفاوت فکری می باشد که علاوه بر سرگرم کردن شما و دوستانتان یک نوع شبکه اجتماعی هم به حساب می آید. در این بازی شما و دوستتان به کشیدن نقاشی از یک فرد مشهور یا یکی از اشخاصی که هر دو آن را می شناسید مشغول می شوید و یکی از شما باید حدس زده و اسم شخصیت درون نقاشی را بگوید. همچنین برای جذابیت بیشتر سیستم امتیازدهی جالبی هم در برنامه قرار داده شده که با دریافت و نصب آن متوجه خواهید شد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 96 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار DriverPack Solution در خدمت شما هستیم. DriverPack Solution نرم افزار بسیار مفیدی است که به منظور کمک در پیدا کردن و نصب اتوماتیک درایورهای هر قطعه سخت افزاری کامپیوتر شما طراحی شده است. شاید متناسب نبودن درایورها با ویندوزهای جدید، گم شدن درایورها، قدیمی شدن آن ها، یافتن و نصب درایور مورد نظر از میان ده ها پوشه و … باعث شود تا کاربر مشکلات متعددی داشته باشد بنابراین DriverPack Solution می تواند بهترین راه حل برای برطرف نمودن این قبیل مشکلات باشد که تنها با یک کلیک به صورت خودکار اقدام به شناسایی و بررسی سخت افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر می کند، آخرین نسخه از درایورهای موجود را به صورت اتوماتیک یافته و نصب می کند و آن دسته از درایورهایی هم که به روز نیستند و برای ویندوزتان مشکل به وجود می آورد در یک لیست قرار می دهد. این مجموعه بسیار کامل که شامل اکثر قطعات سخت افزاری است آخرین به روزرسانی از انواع درایورها را در خود جای داده است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 76 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

مبارزه ای همکارانه و پر هراس با بازی 4 نفره را در نسخه ی پیرو پرفروش ترین بازی Steam به نام Sniper Elite-Nazi Zombie Army تجربه کنید.
در جریان غارت سنگین لژیونرهای فنا ناپذیر از اروپا در جنگ جهانی دوم، شما باید با محافظت از مصنوعات مقدسی که این لعنت شدگی را باعث شده اند رهایی و نجات انسان ها را در فضای پر پیچ و خم برلین جستجو کنید! در این شهر شیطان زده و هر گامی که بازیکن در جهت تلاش برای پیروزی و همکاری با همراهانش بر میدارد بهایی به گرمی خون دارد!
در این داستان هیجان انگیز که امکان همکاری بازیکنان تا چهارنفر را دارد می توانید به صورت انفرادی نیز بازی کنید.
Sniper Elite-Nazi Zombie Army 2 با به کارگیری محیط های متفاوت، دشمنان جدید و غافلگیری هایی که خون را جوش می آورد حتی شکارچیان زامبی، که بیش از هر کسی تشنه ی خون هستند، را راضی می کند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 47 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با بازی Star Wars: Assault Team ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. تیم مورد علاقه خود را از میان قهرمانان جنگ ستارگان انتخاب کرده و با دشمنان معروف خود در سراسر کهکشان بجنگید! در این بازی ماموریت های مختلفی از جمله: نفوذ به کشتی دشمنان، مقاومت و تلاش برای زنده ماندن در مکان های وحشتناک به شما داده می شود و باید هر یک از آن که را با موفقیت به پایان برسانید. تیم خود را می توانید از میان شخصیت های معروفی همچون: لوک اسکای واکر، هان سولو و … تشکیل دهید. با گذشت مراحل و نابودی دشمنان می توانید امتیاز بیشتری کسب کنید و شخصیت های جدید و قدرتمندی را وارد تیم خود کنید. آیتم های مختلف نیز به شما در نابودی دشمنان کمک خواهند کرد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 51 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با نرم افزار Shuttle+ Music Player ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Shuttle+ Music Player یکی دیگر از برنامه های پخش موزیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن ظاهری زیبا و کلاسیک همراه با قابلیت پخش تمام فرمت های صوتی و امکانات زیاد می تواند پلیری کامل و ثابت برای شما باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 42 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار WinRAR با داشتن بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر جهان، امروزه به محبوب ترین نرم افزار فشرده سازی در جهان تبدیل شده است. شما میتوانید از این نرم افزار برای آرشیو و فشرده سازی فایل هایتان استفاده کنید. توسط این برنامه میتوان یک فایل حجیم را به چند فایل با حجم کمتر تبدیل کرد و یا تعدادی فایل را درون یک فایل فشرده قرار داد. این برنامه قادر است تا فایل های مختلف را در فرمت های RAR و ZIP فشرده سازی کند. همچنین میتواند فرمت های CAB, ARJ, LZH, ACE, TAR, GZip, UUE, ISO, BZIP2, Z و 7-Zip را نیز اجرا کند. شما توسط این نرم افزار علاوه بر ساخت فایل های فشرده میتوانید محتویات موجود در آنها را تغییر دهید و یا اقدام به تعمیر آنها کنید و حتی میتوانید برای آنها رمز عبور تعریف نمایید. از امکانات نسخه شماره 5 این نرم افزار میتوان به تغییر الگوریتم فشرده سازی برنامه برای حداکثر فشرده سازی فایل ها اشاره نمود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلوددریافت نمایید.

Admin بازدید : 130 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار Kakasoft USB Security در خدمت شما هستیم. Kakasoft USB Security نرم افزاری کم حجم که اطلاعات موجود در حافظه USB شما را با قوی ترین روش رمزگذاری، محافظت و از دسترسی غیر مجاز، تروجان و نرم افزارهای مخرب جلوگیری میکند. رمز عبور قرار داده شده توسط این نرم افزار به صورت چند لایه و پیشرفته بود که با نصب به روی حافظه فلش و یا هارد دیسک و سایر دستگاهای قابل حمل قابل اتصال به ویندوز این اطمینان را به شما می دهد تا با خیال راحت این نوع دستگاه ها را با خود حمل کنید و نگران از دست دادن اطلاعات نباشید. از ویژگیهای این نرم افزار امکان بازیابی رمز عبور در صورتیکه رمز عبور خود را فراموش کرده اید میباشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 48 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار Password Memory در خدمت شما هستیم. Password Memory نرم افزاری است که شما می توانید اطلاعات محرمانه خود نظیر نام کاربری و رمز عبور و نیز اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری خود را در این برنامه ذخیره کنید. حال پس از ذخیره اینگونه اطلاعات دیگر نیازی نیست که هر بار جهت ورود به سایت ها نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در واقع شما تمامی اطلاعات محرمانه خود را درون این برنامه ذخیره کرده اید و هربار که مایل باشید از آن ها استفاده کنید کافیست تا نرم افزار را اجرا و آن ها را از طریق یک رمز واحد فعال کنید. که نرم افزار این رمز عبور تصادفی را به صورت خودکار برای شما ایجاد خواهد کرد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که شما همه ی نام کاربری ها و پسوردهای خود را به یاد داشت باشید و تنها بایستی یک رمز عبور را به ذهن خود بسپارید. همچنین می توانید از امنیت بالای این نرم افزار در حفاظت از اطلاعات محرمانه ای که در آن وارد می کنید کاملاً اطمینان داشته باشید. همچنین این نرم افزار زمان تغییر کلمه عبور را به شما یاد آوری می کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 89 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار AKVIS Retoucher در خدمت شما هستیم. AKVIS Retoucher نرم افزاریست که با استفاده از آن می توانید عکس های قدیمی خود را به صورت اتوماتیک ترمیم و رتوش کنید و عکس را به همان حالت صافی و تمیزی اول خود بازگردانید، این نرم افزار قادر به بازسازی سایه رنگ ، حذف گرد و غبار ، خش ، لکه ها و نقص های دیگری و همچنین بخش های از دست رفته از عکس با استفاده از اطلاعات مربوط به مناطق اطراف آن می باشد ، برای ترمیم عکس کافی است بر روی نقطه ی مورد نظر کلیک کنید سپس نرم افزار محل مورد نظر را به سرعت بررسی کرده و عکس را به صورت خودکار ترمیم خواهد کرد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 118 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار FastPictureViewer در خدمت شما هستیم. FastPictureViewer از جمله نرم افزارهای معروف در زمینه نمایش و مدیریت عکس ها در کامپیوتر می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی به شما این امکان را می دهد که عکس های مورد علاقه تان را در محیطی کاملآ متفاوت مشاهده کنید و همچنین مدیریت کاملی بر روی تمام عکس های موجود در کامپیوتر خود داشته باشد. یکی از ویژگی های این نرم افزار سازگاری آن با انواع دوربین های دیجیتالی است که در این زمینه از 350 مدل مختلف دوربین دیجیتالی پشتیبانی می کند و میتواند عکس هایی را که با استفاده این دوربین ها گرفته می شود را در ویندوز نمایش دهد. این نرم افزار از سرعت بسیار خوبی برای نمایش عکس ها برخوردار است و دارای محیط منحصر به فردی می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به امکان زوم بر روی عکس با کمترین افت کیفیت و نیز پشتیبانی از فرمت های TIFF/MTIFF, JPEG, HD Photo, PNG, GIF, BMP, ICO و … اشاره نمود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 71 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار Net Transport در خدمت شما هستیم. نرم افزار Net Transport یکی از نرم افزارهای بسیار خوب در زمینه مدیریت دانلود به شمار میرود و شما با کمک آن به راحتی می توانید بر روی تمامی فایلهای در حال دانلود خود از اینترنت مدیریت کنید. پس از نصب نرم افزار آیکون آن در نوار وظیفه و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد در واقع نرم افزار بعد از نصب به صورت همیشگی در حالت آماده باش قرار دارد تا به محض کلیک کاربر بر روی لینک دانلود فایلی در مرورگر اجرا شود و اقدام به دانلود فایل نماید. این نرم افزار پس از نصب دانلود منیجر پیش فرض ویندوز را از کار انداخته و خود جایگزین آن می گردد. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار در هنگام دانلود می توانید به صورت موقت دانلود فایل را متوقف کنید و سپس در زمان دیگری اقدام به دریافت مجدد فایل از نقطه پایانی نمایید. بعلاوه توسط نمایشگر دقیقی که در این نرم افزار قرار گرفته می توانید به اطلاعات کاملی در زمینه سرعت دریافت و ارسال اینترنت خود پی ببرید. علاوه بر این نرم افزار از زبان های مختلف پشتیبانی می کند و پس از نصب با تشخیص خودکار زبان سیستم، نرم افزار را به همان زبان اجرا می نماید در واقع اگر زبان سیستم شما فارسی باشد در هنگام اجرا خواهید دید که تمام منوی نرم افزار به صورت زبان فارسی است. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان دانلود از سایت های تورنت و نیز امکان اضافه و معرفی فرمت های دلخواه جهت دانلود به نرم افزار اشاره نمود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 286 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از فاکتورهای اصلی یک مرورگر خوب سرعت آن است. مرورگر Opera دارای یک ویژگی منحصر به فرد با نام Opera Turbo است که تنها برای این منظور طراحی شده که صفحات وب را سریعتر باز کند. این قابلیت به خصوص برای آن دسته از کاربران که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند میتواند مفید باشد در واقع عملکرد اپرا توربو بدین شکل است که صفحات وب را فشرده سازی میکند در نتیجه مرورگر فایل هایی با حجم کمتر را دریافت میکند که باعث می شود تا زمان بارگزاری صفحات کاهش یابد. همچنین Speed Dial نیز یکی دیگر از امکانات خوب مرورگر اپرا است که دسترسی شما را به وب سایت های مورد علاقه تان سریعتر میکند. فقط کافیست یک تب جدید باز کنید و آنگاه تنها با یک کلیک وب سایت های مورد علاقه تان را به راحتی مشاهده کنید. علاوه بر این قابلیت Thumbnail Preview یا نمایش بند انگشتی یکی دیگر از ویژگی های جالب این مرورگر می باشد و کاربرد آن بدین شکل است که زمانی که شما نشانگر موس خود را بر روی یکی از تب ها قرار می دهید بدون آنکه حتی نیاز به یک کلیک داشته باشید صفحه ی سایت مورد نظر در یک پنجره ی کوچک به صورت بند انگشتی، نمایش داده می شود. از دیگر امکانات این مرورگر میتوان به مواردی همچون باز کردن چندین سایت در یک پنجره، جستجوی یکپارچه، مدیریت رمز عبور، دانلود مستقیم از سایت های تورنت و … اشاره نمود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 51 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار Adobe Muse CC در خدمت شما هستیم. با استفاده از Adobe Muse CC می توانید در کمترین زمان صفحات اینترنتی را برای نمایش در کامپیوتر و موبایل با آخرین استاندارهای وب و HTML تولید کنید. طراحی سایت با این نرم افزار نیازی به تخصص نداشته و به آسانی هر فردی می تواند صفحات اچ تی ام ال را بسازد. در این نسخه جدید، می توان صفحات اینترنتی را بدون وارد شدن به برنامه اصلی و از طریق مرورگر ویرایش کرد. این کار باعث بالا رفتن سرعت طراحی کاربر شده است. ادوبی میوز نسخه سی سی با سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش سازگاری کامل دارد که باعث می شود کاربر به آسانی بتواند فایل های خود را بین این دو سیستم تبادل کند. از ویژگی های این نسخه می توان به هماهنگی با نرم افزار ادوبی دریم ویور نیز اشاره کرد که می توان برای بهتر شدن طراحی نهایی از آن نیز بهره برد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 432 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار Pidgin در خدمت شما هستیم. Pidgin یک نرم افزار مسنجر بسیار محبوب است که میتواند با آی دی های مختلف ارتباط برقرار کند. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی با آی دی های مختلف چت کنید. در واقع ممکن است شما دارای چند ایمیل از سایت های مختلف همچون یاهو, گوگل, فیس بوک و … باشید اگر قرار باشد که برای ارتباط با دوستان خود در هر کدام از سایت ها نرم افزار مسنجر آن سایت را نصب کنید که کل سیستم شما پر از مسنجر خواهد شد. این نرم افزار قادر است خود به تنهایی به جای تمام مسنجرها عمل کند و به آی دی های مختلف متصل شود. همچنین توسط این برنامه می توانید از تمامی امکانات مسنجر سایت مورد نظرتان اعم از چت کردن, کنفرانس, ارسال شکلک, خواندن پیغام های آفلاین و بسیاری از امکانات دیگر استفاده کنید. این نرم افزار از سایت های AIM, Bonjour, Gadu-Gadu, Google Talk, Groupwise, ICQ, IRC, MSN, MySpaceIM, QQ, SILC, SIMPLE, Sametime, XMPP, Yahoo!, Zephyr پشتیبانی می کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 41 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار uTorrent Ultra Accelerator در خدمت شما هستیم. uTorrent Ultra Accelerator برنامه ای برای تکمیل یکی از محبوب ترین کلاینت های اشتراکی دنیاست. این پلاگین در uTorrent قرار می گیرد تا افزونه های اضافه تر را برای تکمیل ویژگی های مرکزی آن در اختیار بگذارد. این برنامه علی رغم کوچک بودنش امکان ارتقاء روند سرچ و دریافت حداکثر سرعت برای اشتراک فایل را مهیا می کند. دلیل دیگری که استفاده از uTorrent Ultra Accelerator را ضروری می کند پهنای باند کانکشن اینترنتی شماست که با کمک این اپلیکیشن مدیریت بهتری پذیرفته و در نتیجه کانکشن بهتر و سریعتری را ارائه می کند. در حقیقت باید گفت این ابزار کمک بسیار بزرگی در دانلود سریعتر می کند. با این نرم افزار می توانید موقعیت دانلود خود را در پنجره ی اصلی چک نمایید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

 

 

Admin بازدید : 62 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

 

برای مدت طولانی دو مرورگر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر با هم به رقابت می پرداختند، هر کدام با قابلیت و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدادند سعی در جذب بیشتر کاربران داشتند، در این حال شرکت گوگل تصمیم گرفت مرورگری به عنوان Google Chrome را در اختیار کاربران قرار دهد. با اینکه زمان راه اندازی این نرم افزار به سال 2008 بر میگردد اما توانسته است به سرعت مورد توجه کاربران قرار گیرد. داشتن قوی ترین موتور جاوا اسکرپت V8 که تا به امروز ساخته شده است یکی از ویژگی های منحصر به فرد کروم به حساب می اید. در کنار این موتور قدرتمند، از موتور دیگری به نام WebKit نیز استفاده میشود که وجود ان باعث شده صفحات وب به صورت یک ضربه (ناگهانی) لود شود. در کروم شما کافی است از خود بپرسید که میخواهید وارد سایتی شوید یا میخواهید یک مطلب را جستجو کنید، ان را در نوار ادرس تایپ کرده و لود ان را تماشا کنید. مدیریت تب ها از دیگر امکانات کروم به حساب می اید، کاربر می تواند تب های مورد علاقه ی خود را (به مانند ایمیل) انتخاب کند تا با هر بار با باز کردن مرورگر به سادگی در دسترس باشد و در اخر مرورگر گوگل کروم دارای قابلیت مرور امن است و این بدان معنی است که بعد از فعال کردن این قابلیت اگر در هنگام مرور به سایت هایی که دارای فایلهای مخرب یا بد افزار ها هستند وارد شوید، کروم یک صفحه ی هشدار دهنده را برای شما به نمایش در خواهد اورد و شما را مطلع میسازد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 42 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

 

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار Hamachi در خدمت شما هستیم. Hamachi یک راه حل بهینه برای تمامی افرادی است که در تلاش برای مقابله با محدودیت های شبکه هستند. این نرم افزار امکان ایجاد شبکه های امن بر روی اینترنت را برای شما فراهم می کند. نخستین راه اندازی این نرم افزار تنها چند ثانیه ای به طول می انجامد تا فایل های مورد نیاز خود را بارگذاری کند و پس از آن با اختصاص یک IP به شما، اجازه می دهد که به یک شبکه موجود متصل شوید و یا اینکه خودتان شبکه ای را ایجاد کنید. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند می باشد. در پنجره اصلی این نرم افزار دو عمل اصلی گفته شده نمایش داده شده است و این در حالی است که منوی تنظیمات نیز می تواند از طریق انتخاب دکمه ای در بالای صفحه ی نمایش در دسترس قرار گیرد. هنگامی که شما عضوی از یک شبکه باشید، می توانید به عنوان یک سرور و یا یک کلاینت با اعضای دیگر چت کنید و نیز توسط ممنوعیت کلاینت ها و یا ایجاد ادمین های جدید، شبکه را مدیریت کنید. نرم افزار Hamachi پاسخ درستی است به همه کاربرانی که می خواهند بر روی اینترنت شبکه هایی با دوستانشان ایجاد کنند، و این درحالی است که هدف آنها از این کار می تواند بازی، چت، به اشتراک گذاشتن فایل ها و یا هر فعالیت دیگری باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 181 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با نرم افزار BIG! Full Screen Caller ID Pro ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. این نرم افزار یک برنامه قدرتمند و کاربردی در زمینه تمام صفحه کردن عکس مخاطب است. حتما مشاهده کرده اید که در گوشی های اندروید تصویر مخاطب به صورت تمام صفحه به نمایش در نمی آید و تنها نمایی کوچک از عکس نشان داده می شود. به کمک این برنامه حتی شما می توانید تصویری با کادر بزرگ برای تماس گیرنده انتخاب نمایید و با بهترین کیفیت، هنگام تماس با مخاطب مشاهده کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به شخصی سازی اعلان ها، قابلیت خواندن نام تماس گیرنده، سفارشی سازی متن نمایشی و محیطی زیبا و کاربر پسند اشاره کرد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلوددریافت نمایید.

Admin بازدید : 72 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با نرم افزار Instant Heart Rate – Pro ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود ضربان قلب خود را اندازه گیری نمایید. برای این کار کافیست انگشت خود را بر روی دوربین گوشی قرار دهید و سپس منتظر تثبیت ضربان قلب خود بمانید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 52 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

موضوع : فصل زمستان
تعداد تصاویر : 20 عدد
رزولیشن : 1080×1920
فرمت : JPG
کیفیت : عالی – HD

عکس دسکتاپ شما هر چقدر هم که زیبا باشد ، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه میکردید را ندارد.در همین راستا سایت سفیر دانلود سعی در جمع آوری بهترین ، زیباترین و جذابترین عکس ها برای دسکتاپ شما نموده است.این تصاویر با موضوعات متنوع آماده می شود و بصورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران قرار میگیرد.امیدواریم با دانلود این تصاویر زیبایی را باری دیگر به دستکاپ خود برگردانید.

Admin بازدید : 63 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

موضوع : کریسمس 2014
تعداد تصاویر : 20 عدد
رزولیشن : 1080×1920
فرمت : JPG
کیفیت : عالی – HD

عکس دسکتاپ شما هر چقدر هم که زیبا باشد ، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه میکردید را ندارد.در همین راستا سایت سفیر دانلود سعی در جمع آوری بهترین ، زیباترین و جذابترین عکس ها برای دسکتاپ شما نموده است.این تصاویر با موضوعات متنوع آماده می شود و بصورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران قرار میگیرد.امیدواریم با دانلود این تصاویر زیبایی را باری دیگر به دستکاپ خود برگردانید.

Admin بازدید : 58 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

موضوع : سگ
تعداد تصاویر : 20 عدد
رزولیشن : 1080×1920
فرمت : JPG
کیفیت : عالی – HD

عکس دسکتاپ شما هر چقدر هم که زیبا باشد ، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه میکردید را ندارد.در همین راستا سایت سفیر دانلود سعی در جمع آوری بهترین ، زیباترین و جذابترین عکس ها برای دسکتاپ شما نموده است.این تصاویر با موضوعات متنوع آماده می شود و بصورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران قرار میگیرد.امیدواریم با دانلود این تصاویر زیبایی را باری دیگر به دستکاپ خود برگردانید.

Admin بازدید : 73 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

شما برای اینکه بتوانید بر فایل های در حال دانلود خود از اینترنت مدیریت کنید نیاز به یک نرم افزار دانلود منیجر دارید. نرم افزار Internet Download Manager یکی از نرم افزارهای بسیار معروف دانلود فایل از اینترنت می باشد. توسط این برنامه میتوان از تمامی سایت های اشتراک گذاری فایل در اینترنت دانلود کرد و نیز در هنگام دانلود برروی فایل مورد نظر مدیریت کامل داشت. این نرم افزار سرعت دانلود شما را تا 5 برابر افزایش می دهد که این خود در دانلود سریعتر فایل ها کمک بسیار زیادی می کند. همچنین این نرم افزار با مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا، سفری و سایر مرورگرها سازگار بوده و قادر است به محض کلیک کاربر برروی لینک دانلود در محیط این مروگرها، به صورت خودکار اجرا گردد و اقدام به دانلود فایل نماید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 84 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Windows Hotfix Downloader در خدمت شما هستیم. مایکروسافت معمولا به طور منظم آپدیت هایی را با عنوان هات فیکس (Hotfix) برای ویندوز منتشر می کند که کار این آپدیت ها این است که آخرین بسته های امنیتی را روی ویندوز نصب می کنند و مشکلات قبلی را برطرف می نمایند. اما آپدیت آنلاین ویندوز، برای نسخه های کپی که معمولا ما از آن ها استفاده میکنیم با محدویدت هایی همراه است. نرم افزار Windows Hotfix Downloader نام ابزار کم حجم و مفیدی است که قادر است شما را از آخرین آپدیت های ارائه شده برای ویندوز و آفیس مطلع کرده و آن ها را برای شما دانلود کند. فایل هایی که این نرم افزار دانلود می کند به صورت آپدیت آفلاین است و شما می توانید آن ها را ذخیره کنید و در صورت نصب مجدد ویندوز بدون نیاز به دانلود مجدد آن ها برای آپدیت ویندوز و آفیس خود از آن استفاده نمایید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 66 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

Adobe Flash Player پلاگین معروفی است که امروزه مورد نیاز تمامی مرورگرها می باشد. در واقع شما برای مشاهده ویدئو در سایت های اشتراک ویدئو، تبلیغات یک سایت، انجام بازی های آنلاین و … به این پلاگین احتیاج دارید چرا که مرورگر شما به تنهایی قادر به اجرای فایل های فلش در اینترنت نمی باشد. همچنین این پلاگین از مرورگرهای Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari و Opera پشتیبانی میکند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 92 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Skype در خدمت شما هستیم. Skype نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP می باشد که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم می سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد. با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است! این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 94 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

RegAuditor نرم افزاری ساده است که کامپیوتر شما را اسکن کرده و adware، spyware و دیگر نمونه های بدافزاری را یافته و لیستی از آنها را به شما ارائه می کند. در فضای کاربری ساده و زیبای این اپلیکیشن کاربران می توانند تنها با یک کلیک پروسه ی اسکن رجیستری ویندوز را آغاز کنند. لیست نتایجی که ارائه می شود مسیر رجیستری، نوع، فایل و توصیفی کوتاه برای هر یک از آیتم ها را شامل می شود. این آیتم ها با رنگ های مختلف کدگذاری می شوند، سبز به معنای ایمنی، زرد به معنای ناشناخته و رنگ قرمز نشانه ی خطر است. همچنین در این نرم افزار امکان Register و Unregister کردن DLL ها با یک کلیک وجود دارد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 54 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار NETGATE Spy Emergency در خدمت شما هستیم. Spy Emergency نام نرم افزاری امینیتی ترکیبی می باشد که کار چندین برنامه امنیتی را در خود جمع کرده است. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی امنیتی خود برای مقابله با حملات و تهدیدات اینترنتی، تروجان ها و ویروس ها شناسائی برنامه های ضد جاسوسی و … می باشد. بعد از نصب  نرم افزار شروع به جستجو در حافظه سیستم و ریجستری شما می کند و برنامه های مخرب و فایل های آلوده را شناسائی و انها را پاکسازی میکند. این نرم افزار قابلیت شناسائی 985000 تهدید را در پایگاه داده خود دارا می باشد و میتواند به آسانی به مقابله با انها بپردازد. یکی از ویزگی های منحصر به فرد در استفاده از این نرم افزار عدم کاهش و کارائی ویندوز می باشد که به هیچ عنوان سرعت سیستم شما پائین نمی اید. همچنین این نرم افزار از مروگر های اینترنتی از جمله Internet Explorer ، Firefox و Opera بطور کامل پشتیبانی می نماید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 677
  • بازدید سال : 2,643
  • بازدید کلی : 22,271