loading...
سفیر دانلود
Admin بازدید : 96 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار DriverPack Solution در خدمت شما هستیم. DriverPack Solution نرم افزار بسیار مفیدی است که به منظور کمک در پیدا کردن و نصب اتوماتیک درایورهای هر قطعه سخت افزاری کامپیوتر شما طراحی شده است. شاید متناسب نبودن درایورها با ویندوزهای جدید، گم شدن درایورها، قدیمی شدن آن ها، یافتن و نصب درایور مورد نظر از میان ده ها پوشه و … باعث شود تا کاربر مشکلات متعددی داشته باشد بنابراین DriverPack Solution می تواند بهترین راه حل برای برطرف نمودن این قبیل مشکلات باشد که تنها با یک کلیک به صورت خودکار اقدام به شناسایی و بررسی سخت افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر می کند، آخرین نسخه از درایورهای موجود را به صورت اتوماتیک یافته و نصب می کند و آن دسته از درایورهایی هم که به روز نیستند و برای ویندوزتان مشکل به وجود می آورد در یک لیست قرار می دهد. این مجموعه بسیار کامل که شامل اکثر قطعات سخت افزاری است آخرین به روزرسانی از انواع درایورها را در خود جای داده است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 42 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار WinRAR با داشتن بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر جهان، امروزه به محبوب ترین نرم افزار فشرده سازی در جهان تبدیل شده است. شما میتوانید از این نرم افزار برای آرشیو و فشرده سازی فایل هایتان استفاده کنید. توسط این برنامه میتوان یک فایل حجیم را به چند فایل با حجم کمتر تبدیل کرد و یا تعدادی فایل را درون یک فایل فشرده قرار داد. این برنامه قادر است تا فایل های مختلف را در فرمت های RAR و ZIP فشرده سازی کند. همچنین میتواند فرمت های CAB, ARJ, LZH, ACE, TAR, GZip, UUE, ISO, BZIP2, Z و 7-Zip را نیز اجرا کند. شما توسط این نرم افزار علاوه بر ساخت فایل های فشرده میتوانید محتویات موجود در آنها را تغییر دهید و یا اقدام به تعمیر آنها کنید و حتی میتوانید برای آنها رمز عبور تعریف نمایید. از امکانات نسخه شماره 5 این نرم افزار میتوان به تغییر الگوریتم فشرده سازی برنامه برای حداکثر فشرده سازی فایل ها اشاره نمود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلوددریافت نمایید.

Admin بازدید : 48 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار Password Memory در خدمت شما هستیم. Password Memory نرم افزاری است که شما می توانید اطلاعات محرمانه خود نظیر نام کاربری و رمز عبور و نیز اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری خود را در این برنامه ذخیره کنید. حال پس از ذخیره اینگونه اطلاعات دیگر نیازی نیست که هر بار جهت ورود به سایت ها نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در واقع شما تمامی اطلاعات محرمانه خود را درون این برنامه ذخیره کرده اید و هربار که مایل باشید از آن ها استفاده کنید کافیست تا نرم افزار را اجرا و آن ها را از طریق یک رمز واحد فعال کنید. که نرم افزار این رمز عبور تصادفی را به صورت خودکار برای شما ایجاد خواهد کرد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که شما همه ی نام کاربری ها و پسوردهای خود را به یاد داشت باشید و تنها بایستی یک رمز عبور را به ذهن خود بسپارید. همچنین می توانید از امنیت بالای این نرم افزار در حفاظت از اطلاعات محرمانه ای که در آن وارد می کنید کاملاً اطمینان داشته باشید. همچنین این نرم افزار زمان تغییر کلمه عبور را به شما یاد آوری می کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 84 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Windows Hotfix Downloader در خدمت شما هستیم. مایکروسافت معمولا به طور منظم آپدیت هایی را با عنوان هات فیکس (Hotfix) برای ویندوز منتشر می کند که کار این آپدیت ها این است که آخرین بسته های امنیتی را روی ویندوز نصب می کنند و مشکلات قبلی را برطرف می نمایند. اما آپدیت آنلاین ویندوز، برای نسخه های کپی که معمولا ما از آن ها استفاده میکنیم با محدویدت هایی همراه است. نرم افزار Windows Hotfix Downloader نام ابزار کم حجم و مفیدی است که قادر است شما را از آخرین آپدیت های ارائه شده برای ویندوز و آفیس مطلع کرده و آن ها را برای شما دانلود کند. فایل هایی که این نرم افزار دانلود می کند به صورت آپدیت آفلاین است و شما می توانید آن ها را ذخیره کنید و در صورت نصب مجدد ویندوز بدون نیاز به دانلود مجدد آن ها برای آپدیت ویندوز و آفیس خود از آن استفاده نمایید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 258 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Kakasoft Folder Protector در خدمت شما هستیم. این نرم افزار فایل ها و فولدرها را به شکلی خاص مخفی و پسورد گذاری می کند قادر است تا با پشتیبانی از انواع حافظه نظیر درایو هارد دیسک یا فلش دیسک ها امنیتی کامل را برقرار نماید. وقتی فولدر پسورد گذاری و قفل می گردد به هیچ وجه اطلاعات درون آن قابل اجرا و خواندن یا نوشتن و یا کپی نمی باشد. Level های امنیتی در نرم افزار KaKa Folder Protector به دلیل بالا بودن خیال تمام کاربران را از شخصی بودن فایل ها راحت خواهند کرد. وقتی فولدری قفل می شود آیکن آن هم به صورت اتوماتیک تغییر می کند و به همین دلیل کاربران دیگری که از سیستم استفاده می کنند متوجه عملکرد نرم افزار نخواهند شد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 67 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Password Memory در خدمت شما هستیم. Password Memory نرم افزاری است که شما می توانید اطلاعات محرمانه خود نظیر نام کاربری و رمز عبور و نیز اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری خود را در این برنامه ذخیره کنید. حال پس از ذخیره اینگونه اطلاعات دیگر نیازی نیست که هر بار جهت ورود به سایت ها نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در واقع شما تمامی اطلاعات محرمانه خود را درون این برنامه ذخیره کرده اید و هربار که مایل باشید از آن ها استفاده کنید کافیست تا نرم افزار را اجرا و آن ها را از طریق یک رمز واحد فعال کنید. که نرم افزار این رمز عبور تصادفی را به صورت خودکار برای شما ایجاد خواهد کرد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که شما همه ی نام کاربری ها و پسوردهای خود را به یاد داشت باشید و تنها بایستی یک رمز عبور را به ذهن خود بسپارید. همچنین می توانید از امنیت بالای این نرم افزار در حفاظت از اطلاعات محرمانه ای که در آن وارد می کنید کاملاً اطمینان داشته باشید. همچنین این نرم افزار زمان تغییر کلمه عبور را به شما یاد آوری می کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 674
  • بازدید سال : 2,640
  • بازدید کلی : 22,268