loading...
سفیر دانلود
Admin بازدید : 78 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار UnHackMe در خدمت شما هستیم. نرم افزار UnHackMe ابزاری قدرتمند در زمینه تشخیص و از بین بردن rootkit ها می باشد. این برنامه یک نرم افزار امنیتی برای سیستم عامل شما می باشد. در واقع می توان گفت rootkit با این نرم افزار در مقابل شما تسلیم خواهند شد. هکرها با روت کیت ها کنترل سیستم شما را به طور کامل در دسترس می گیرند و هر کاری بخواهند انجام می دهند. ولی با UnHackMe شما روت کیت ها را پیدا خواهید کرد و از بین می برید و برای همیشه از دست آنها خلاص خواهید شد. این نرم افزار فقط برای از بین بردن Rootkit ها نیست و توانایی از بین بردن Trojans و malware را نیز دارد. وقتی شما این نرم افزار را بر روی سیتسم خود نصب می کنید در ابتدا به برسی وضعیت هک بودن یا نبودن سیستم می پردازد و در صورتی که سیستم شما در حال هک شدن توسط فایل مخربی بود اقدام به پاکسازی آن می نمایید. شما با داشتن این نرم افزار می توانید کامپیوتر خود را برای همیشه از دسترس هکرها در امان بدارید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 130 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار Kakasoft USB Security در خدمت شما هستیم. Kakasoft USB Security نرم افزاری کم حجم که اطلاعات موجود در حافظه USB شما را با قوی ترین روش رمزگذاری، محافظت و از دسترسی غیر مجاز، تروجان و نرم افزارهای مخرب جلوگیری میکند. رمز عبور قرار داده شده توسط این نرم افزار به صورت چند لایه و پیشرفته بود که با نصب به روی حافظه فلش و یا هارد دیسک و سایر دستگاهای قابل حمل قابل اتصال به ویندوز این اطمینان را به شما می دهد تا با خیال راحت این نوع دستگاه ها را با خود حمل کنید و نگران از دست دادن اطلاعات نباشید. از ویژگیهای این نرم افزار امکان بازیابی رمز عبور در صورتیکه رمز عبور خود را فراموش کرده اید میباشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 48 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سفیر دانلود با معرفی نرم افزار Password Memory در خدمت شما هستیم. Password Memory نرم افزاری است که شما می توانید اطلاعات محرمانه خود نظیر نام کاربری و رمز عبور و نیز اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری خود را در این برنامه ذخیره کنید. حال پس از ذخیره اینگونه اطلاعات دیگر نیازی نیست که هر بار جهت ورود به سایت ها نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در واقع شما تمامی اطلاعات محرمانه خود را درون این برنامه ذخیره کرده اید و هربار که مایل باشید از آن ها استفاده کنید کافیست تا نرم افزار را اجرا و آن ها را از طریق یک رمز واحد فعال کنید. که نرم افزار این رمز عبور تصادفی را به صورت خودکار برای شما ایجاد خواهد کرد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که شما همه ی نام کاربری ها و پسوردهای خود را به یاد داشت باشید و تنها بایستی یک رمز عبور را به ذهن خود بسپارید. همچنین می توانید از امنیت بالای این نرم افزار در حفاظت از اطلاعات محرمانه ای که در آن وارد می کنید کاملاً اطمینان داشته باشید. همچنین این نرم افزار زمان تغییر کلمه عبور را به شما یاد آوری می کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 84 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Windows Hotfix Downloader در خدمت شما هستیم. مایکروسافت معمولا به طور منظم آپدیت هایی را با عنوان هات فیکس (Hotfix) برای ویندوز منتشر می کند که کار این آپدیت ها این است که آخرین بسته های امنیتی را روی ویندوز نصب می کنند و مشکلات قبلی را برطرف می نمایند. اما آپدیت آنلاین ویندوز، برای نسخه های کپی که معمولا ما از آن ها استفاده میکنیم با محدویدت هایی همراه است. نرم افزار Windows Hotfix Downloader نام ابزار کم حجم و مفیدی است که قادر است شما را از آخرین آپدیت های ارائه شده برای ویندوز و آفیس مطلع کرده و آن ها را برای شما دانلود کند. فایل هایی که این نرم افزار دانلود می کند به صورت آپدیت آفلاین است و شما می توانید آن ها را ذخیره کنید و در صورت نصب مجدد ویندوز بدون نیاز به دانلود مجدد آن ها برای آپدیت ویندوز و آفیس خود از آن استفاده نمایید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 94 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

RegAuditor نرم افزاری ساده است که کامپیوتر شما را اسکن کرده و adware، spyware و دیگر نمونه های بدافزاری را یافته و لیستی از آنها را به شما ارائه می کند. در فضای کاربری ساده و زیبای این اپلیکیشن کاربران می توانند تنها با یک کلیک پروسه ی اسکن رجیستری ویندوز را آغاز کنند. لیست نتایجی که ارائه می شود مسیر رجیستری، نوع، فایل و توصیفی کوتاه برای هر یک از آیتم ها را شامل می شود. این آیتم ها با رنگ های مختلف کدگذاری می شوند، سبز به معنای ایمنی، زرد به معنای ناشناخته و رنگ قرمز نشانه ی خطر است. همچنین در این نرم افزار امکان Register و Unregister کردن DLL ها با یک کلیک وجود دارد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 54 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار NETGATE Spy Emergency در خدمت شما هستیم. Spy Emergency نام نرم افزاری امینیتی ترکیبی می باشد که کار چندین برنامه امنیتی را در خود جمع کرده است. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی امنیتی خود برای مقابله با حملات و تهدیدات اینترنتی، تروجان ها و ویروس ها شناسائی برنامه های ضد جاسوسی و … می باشد. بعد از نصب  نرم افزار شروع به جستجو در حافظه سیستم و ریجستری شما می کند و برنامه های مخرب و فایل های آلوده را شناسائی و انها را پاکسازی میکند. این نرم افزار قابلیت شناسائی 985000 تهدید را در پایگاه داده خود دارا می باشد و میتواند به آسانی به مقابله با انها بپردازد. یکی از ویزگی های منحصر به فرد در استفاده از این نرم افزار عدم کاهش و کارائی ویندوز می باشد که به هیچ عنوان سرعت سیستم شما پائین نمی اید. همچنین این نرم افزار از مروگر های اینترنتی از جمله Internet Explorer ، Firefox و Opera بطور کامل پشتیبانی می نماید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

 

Admin بازدید : 56 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار avast! Internet Security 2014 در خدمت شما هستیم. این برنامه، نرم افزاری کامل برای برقراری امنیت اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس ها یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 258 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Kakasoft Folder Protector در خدمت شما هستیم. این نرم افزار فایل ها و فولدرها را به شکلی خاص مخفی و پسورد گذاری می کند قادر است تا با پشتیبانی از انواع حافظه نظیر درایو هارد دیسک یا فلش دیسک ها امنیتی کامل را برقرار نماید. وقتی فولدر پسورد گذاری و قفل می گردد به هیچ وجه اطلاعات درون آن قابل اجرا و خواندن یا نوشتن و یا کپی نمی باشد. Level های امنیتی در نرم افزار KaKa Folder Protector به دلیل بالا بودن خیال تمام کاربران را از شخصی بودن فایل ها راحت خواهند کرد. وقتی فولدری قفل می شود آیکن آن هم به صورت اتوماتیک تغییر می کند و به همین دلیل کاربران دیگری که از سیستم استفاده می کنند متوجه عملکرد نرم افزار نخواهند شد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 60 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Kakasoft USB Security در خدمت شما هستیم. Kakasoft USB Security نرم افزاری کم حجم که اطلاعات موجود در حافظه USB شما را با قوی ترین روش رمزگذاری، محافظت و از دسترسی غیر مجاز، تروجان و نرم افزارهای مخرب جلوگیری میکند. رمز عبور قرار داده شده توسط این نرم افزار به صورت چند لایه و پیشرفته بود که با نصب به روی حافظه فلش و یا هارد دیسک و سایر دستگاهای قابل حمل قابل اتصال به ویندوز این اطمینان را به شما می دهد تا با خیال راحت این نوع دستگاه ها را با خود حمل کنید و نگران از دست دادن اطلاعات نباشید. از ویژگیهای این نرم افزار امکان بازیابی رمز عبور در صورتیکه رمز عبور خود را فراموش کرده اید میباشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 67 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Password Memory در خدمت شما هستیم. Password Memory نرم افزاری است که شما می توانید اطلاعات محرمانه خود نظیر نام کاربری و رمز عبور و نیز اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری خود را در این برنامه ذخیره کنید. حال پس از ذخیره اینگونه اطلاعات دیگر نیازی نیست که هر بار جهت ورود به سایت ها نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در واقع شما تمامی اطلاعات محرمانه خود را درون این برنامه ذخیره کرده اید و هربار که مایل باشید از آن ها استفاده کنید کافیست تا نرم افزار را اجرا و آن ها را از طریق یک رمز واحد فعال کنید. که نرم افزار این رمز عبور تصادفی را به صورت خودکار برای شما ایجاد خواهد کرد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که شما همه ی نام کاربری ها و پسوردهای خود را به یاد داشت باشید و تنها بایستی یک رمز عبور را به ذهن خود بسپارید. همچنین می توانید از امنیت بالای این نرم افزار در حفاظت از اطلاعات محرمانه ای که در آن وارد می کنید کاملاً اطمینان داشته باشید. همچنین این نرم افزار زمان تغییر کلمه عبور را به شما یاد آوری می کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 667
  • بازدید سال : 2,633
  • بازدید کلی : 22,261