loading...
سفیر دانلود
Admin بازدید : 137 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

مرورگر Firefox یک مرورگر سریع و قابل اعتماد است که با مجموعه ای معقول و مناسب از ابزار ها که در اختیار کاربر قرار میدهد می تواند لذت وب گردی را برای کاربران تا چند برابر افزایش دهد. به جرات میتوان این مرورگر را جزو بهترین مرورگر ها دانست، با توجه به انعطاف پذیری مثال زدنی و سرعت بسیار بالای آن و تم های زیبایی که برای تغییر ظاهر صفحه ی اصلی برنامه در اختیار کاربر قرار میدهد باعث می شود کمتر کاربری پیدا شود که از محیط و کار با ان لذت نبرد. یکی از مهمترین قابلیت های این نرم افزار امکان باز کردن چندین سایت در یک پنجره می باشد که به قابلیت Tab Browsing معروف است. همچنین این نرم افزار علاوه بر سرعت لود بسیار بالا، قابلیت ان را دارد که برخی از ویروس ها و بد افزار های جاسوسی را بلوک کند و امنیت سیستم کاربر را که امروزه امری حیاتی در محیط وب است فراهم سازد. همچنین این مرورگر قابلیت ذخیره سازی پسورد را نیز دارد که تمام پسورد ها در قسمت امنیتی برنامه ذخیره می شوند. علاوه بر این ذخیره ی صفحات وب که این امکان را به کاربر میدهد در صورت لزوم به صورت افلاین مطالب ذخیره شده را مطالعه کند، از دیگر مزایای این نرم افزار است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 286 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از فاکتورهای اصلی یک مرورگر خوب سرعت آن است. مرورگر Opera دارای یک ویژگی منحصر به فرد با نام Opera Turbo است که تنها برای این منظور طراحی شده که صفحات وب را سریعتر باز کند. این قابلیت به خصوص برای آن دسته از کاربران که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند میتواند مفید باشد در واقع عملکرد اپرا توربو بدین شکل است که صفحات وب را فشرده سازی میکند در نتیجه مرورگر فایل هایی با حجم کمتر را دریافت میکند که باعث می شود تا زمان بارگزاری صفحات کاهش یابد. همچنین Speed Dial نیز یکی دیگر از امکانات خوب مرورگر اپرا است که دسترسی شما را به وب سایت های مورد علاقه تان سریعتر میکند. فقط کافیست یک تب جدید باز کنید و آنگاه تنها با یک کلیک وب سایت های مورد علاقه تان را به راحتی مشاهده کنید. علاوه بر این قابلیت Thumbnail Preview یا نمایش بند انگشتی یکی دیگر از ویژگی های جالب این مرورگر می باشد و کاربرد آن بدین شکل است که زمانی که شما نشانگر موس خود را بر روی یکی از تب ها قرار می دهید بدون آنکه حتی نیاز به یک کلیک داشته باشید صفحه ی سایت مورد نظر در یک پنجره ی کوچک به صورت بند انگشتی، نمایش داده می شود. از دیگر امکانات این مرورگر میتوان به مواردی همچون باز کردن چندین سایت در یک پنجره، جستجوی یکپارچه، مدیریت رمز عبور، دانلود مستقیم از سایت های تورنت و … اشاره نمود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 62 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

 

برای مدت طولانی دو مرورگر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر با هم به رقابت می پرداختند، هر کدام با قابلیت و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدادند سعی در جذب بیشتر کاربران داشتند، در این حال شرکت گوگل تصمیم گرفت مرورگری به عنوان Google Chrome را در اختیار کاربران قرار دهد. با اینکه زمان راه اندازی این نرم افزار به سال 2008 بر میگردد اما توانسته است به سرعت مورد توجه کاربران قرار گیرد. داشتن قوی ترین موتور جاوا اسکرپت V8 که تا به امروز ساخته شده است یکی از ویژگی های منحصر به فرد کروم به حساب می اید. در کنار این موتور قدرتمند، از موتور دیگری به نام WebKit نیز استفاده میشود که وجود ان باعث شده صفحات وب به صورت یک ضربه (ناگهانی) لود شود. در کروم شما کافی است از خود بپرسید که میخواهید وارد سایتی شوید یا میخواهید یک مطلب را جستجو کنید، ان را در نوار ادرس تایپ کرده و لود ان را تماشا کنید. مدیریت تب ها از دیگر امکانات کروم به حساب می اید، کاربر می تواند تب های مورد علاقه ی خود را (به مانند ایمیل) انتخاب کند تا با هر بار با باز کردن مرورگر به سادگی در دسترس باشد و در اخر مرورگر گوگل کروم دارای قابلیت مرور امن است و این بدان معنی است که بعد از فعال کردن این قابلیت اگر در هنگام مرور به سایت هایی که دارای فایلهای مخرب یا بد افزار ها هستند وارد شوید، کروم یک صفحه ی هشدار دهنده را برای شما به نمایش در خواهد اورد و شما را مطلع میسازد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 66 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

Adobe Flash Player پلاگین معروفی است که امروزه مورد نیاز تمامی مرورگرها می باشد. در واقع شما برای مشاهده ویدئو در سایت های اشتراک ویدئو، تبلیغات یک سایت، انجام بازی های آنلاین و … به این پلاگین احتیاج دارید چرا که مرورگر شما به تنهایی قادر به اجرای فایل های فلش در اینترنت نمی باشد. همچنین این پلاگین از مرورگرهای Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari و Opera پشتیبانی میکند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سفیر دانلود دریافت نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 624
  • بازدید سال : 2,590
  • بازدید کلی : 22,218